Вартість доставки - за тарифами нової пошти
Способы Оплати:
- Готівкою - комісія 3%.
- Переказ на картку - без комісії
- Онлайн оплата - без комісії
Перед доставкою кур'єр попередньо зателефонує вам!
При доставці компанією "Нова пошта" ваше замовлення буде надіслано в термін від 1 до 3 днів.
Підтвердженням відправки вам буде надіслано SMS із номером декларації для отримання посилки та посиланням для відстеження статусу посилки
Вартість:
Доставка до відділення - від 70 грн. За чинними тарифами
Доставка до поштомата - 70 грн. Понад 300 грн - безкоштовно
Оплата:
- Готівкою (Комісія за переказ грошей - здійснює покупець у розмірі 20грн+2% від вартості замовлення)
- Переказ на картку - без комісії
- Онлайн оплата - без комісії
Зверніть увагу!
Термін зберігання замовлення на пошті: у відділення 7 днів, до поштомату 3 дні.
Після закінчення терміну зберігання – замовлення повернеться до нас. Послугу повторного надсилання замовлення буде додано до вартості наступного замовлення на відправку 70 грн.
Якщо у вас змінилися плани, ми можемо оформити переадресацію посилки в пункт Нової Пошти, ця послуга Нової пошти оплачується покупцем додатково.
Будь ласка, обов'язково перевірте надсилання при отриманні на відділенні "Нової пошти". У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитись від посилки, склавши з представником компанії "Нова пошта" відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії "Нова пошта".
Після надсилання замовлення Ви отримуєте SMS із номером декларації для отримання посилки.
Вартість:
Доставка до відділення - до 300 грн за тарифами укрпошти, від 300 грн - безкоштовно
Оплата:
- Переказ на картку - без комісії
- Онлайн оплата - без комісії
Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі не більше 20 робочих днів, після чого відправляється назад! Отримати замовлення може лише людина, яка вказана у транспортній декларації як одержувач. При собі потрібно обов'язково мати посвідчення особи!
Відправка здійснюється 2 рази на тиждень - Вівторок то П'ятниця.
(Доставка за кордон)
При доставці до інших країн, ваше замовлення буде надіслано транспортною компанією Nova Global.
З вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей вашого замовлення.
Вартість доставки та строки згідно з тарифами транспортної служби.
Оплата:
- Рахунок
Парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню та/або обміну перераховані у Переліку, затвердженому Постановою Кабміну №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", перевіряйте продукцію та упаковку при отриманні.
Ми здійснюємо обмін товарів у разі виявлення не відповідності вашого замовлення під час перевірки на пошті або доставці кур'єра. Будь ласка, перевіряйте ваше замовлення при отриманні. Претензії до продавця парфумерно-косметичних товарів приймаються на момент доставки за умови цілісності упаковки.
Товари, що не підлягають поверненню:
Парфумерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці.
Повернути ці товари можна тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.
У разі невідповідності замовлення:
У разі невідповідності товару в замовленні, ми беремо на себе витрати на його обмін/пересилання.
Не встигли забрати замовлення протягом безкоштовного терміну зберігання:
Після закінчення терміну безкоштовного зберігання (поштомат 3 дні, відділення 7 днів) – замовлення повернеться до нас. Послуга Повторної відправки замовлення буде додано до вартості наступного замовлення на відправлення 70 грн.
Також ви завжди можете зв'язатися з нами для продовження терміну зберігання посилки.
Запит обміну/не відповідності замовлення:
Приймаємо у текстовому вигляді VIBER у форматі:
1. №Замовлення
2. Зміст запиту
3. Додаток зображень фіксації